Sinister: jag �r en klantskalle rebecka, f�rl�t mig sn�lla

Vanessa Figueras vanessa.figueras at xxx.se
Sun Jun 21 17:51:38 BST 1998

jag har deletat bort dina meddelanden, jag är så klantig. skriv så jag
kan e-maila dig mer privat. Jag ljög lite innan, jag bor inte i Göteborg
storstan, utan i Kungsbacka, ca 30 min söderut. så jag antar att det
inte är så intressant att veta vilken skola jag gick i, men om det nu
skulle vara det så gick jag i Aranäs gymnasiet. Vilken linje gick du,
eller program som det numera korrekt heter. Jag gick samhäll media, och
det var rätt kul. man fick ju sända radio så man kunde introducera B&S
till omvärlden. annars tycker jag jätte mycket om Moz och Smiths, jag
kommer att gifta mig med Moz en vacker dag, känner det på mig...;)
annars är allt så tråkigt just nu, jag har inget sommarjobb eller nåt,
så jag bara dräller runt och irriterar mina föräldrar. men imorgon ska
jag gå och fika med min älskade kompis, så det är ju lite kul i alla
fall. jag bara babblar, herregud alltså. ska du gå på fanclub Lida -98 i
juli, eller bunnie och pulp? Längtar så, hur kunde de ställa in
lollipop!? skandal är vad det är. *alldeles jätteupprörd* brukar du vara
på suedeland, smeknamn?
nä, nu får jag avsluta det här innan du tråkas ihjäl.
keep in touch, lots of love Vanessa

.            Somos todos conejitos felices que tararean
.           consonancias felices del conejito - no somos?