Sinister: BOKA JUMBOJET!!!

Vanessa Figueras vanessa.figueras at xxx.se
Mon May 11 19:08:51 BST 1998

Heej annna.
Yes, stavningen är på topp. Jag har det lite trångt nu i maj, tar studenten
& så...
Men i juni passar mig alldeles utmärkt. Man kanske kunde åka ut till havet?
Frågan är om Morrissey kan simma bra nog. Vi vill ju inte att han ska
drunkna, eller hur? Idag mördade jag nästan en av mina lärare. Han berömde
mig jättemycket och tyckte jätte mycket om det jag hade lämnat in. " Men du
får bara G för du flaxar alltid runt på din stol så mycket..." Det kan han
ju inte sätta betyg på!!! skit gubbe. så jag blev riktigt irriterad hela
dagen. annars är allt bra hoppas jag? Jag mår prima, var på bal i fredags.
Fick nästan en hel karaff rödvin på min klänning, men blev i sista sekunden
räddad av min bordskavaljer. Så det hela var en mycket trevlig afton...
Hoppad du ser fram emot picknicken lika mycket som jag. Har du bokat
jumbojet och så? Annars kanske det är dags att göra det.
Puss & kram Vanessa
Lessen, råkade deleta alla mina brev + dina, därför var jag tvungen att
skicka det till alla...

I'll be your dog, be my god

.                 Nee, nee mun pish, chan pai dee kwa