Sinister: Stewpot is a Scottish Cow

PJMiller pjmiller at xxx.es
Sun Sep 20 12:19:13 BST 1998

See last neet? Ah went tae tha fuckin pictures an it wes a fuckin filum an
it wes "The Acid Hoos" an it wes fuckin barry, so it wes, an it's got fuckin
Belle an Sebastian in it, singin an that, fuckin great man, and pure dead
fuckin funny an that, fuck, youse should all goan see it, right as fuck. I
reckon Stuart Murdoch's mammy an pappy'll be dead fuckin prood o their wee
bairn when they see it, ken? Fuckin right.

An then we saw that fuckin cunt oot a tha filum, Silence a tha Lambs, ken?
An that Spanish teapot, Antoooniooo Bandeeeras, tha fuckin tube, and tha
bird oaf that telly wi tha fuckin big jugs, Catherine Z!E!T!A! Jones, but
she didnae say nowt, tha fuckin hoooer, so we fucked off back doon tha road
an got fuckin blootered on a carry oot an some fuckin mental acid. Fuckin
right. Get tae fuck.

love,

Peter