Sinister: Gonnae no dae that!

Lorraine Hosie Lorraine.Hosie at xxx.uk
Tue Sep 5 13:16:40 BST 2000

Fit like?

Sinse a'body else hiz goan an' stairtet thur ain list, am gonnae stairt a
Scoatish ain soze that we can hae wee chats withoot folk kennin' fit wir oan
aboot.

Ah think if fowk wur tae lerin how tae speek Scoatish they wid ken fit Belle
& S'bastyin wiz a' aboot in'aw.

Fit aboot it?

p.s. Am gonnae ourder fower hunnart boattles o' Bru fur the next Pucnuc, but
yeez hae te' brung yer ain Deep Fraed Mairs Bairs.

Cheeray!
Hosie
 ++++++  August 27th Sinister Third Birthday Red Underwear Day   ++++++